niedziela, 5 sierpnia 2012

Neonowa sukienka

sukienka/dress Primark, marynarka/blazer Pull&Bear, buty/shoes Primark, torebka/bag vintage, pasek/belt Miss Selfridge, bransoletki/bracelets Miss Selfridge

Dziś będzie bardzo krótko. Byliśmy wczoraj na imprezie w Botanic Inn, nie miałam jeszcze szansy odespać, więc mój mózg nie funkcjonuje prawidłowo. Bawiłam się bardzo dobrze. Udało mi się też spełnić dwa dobre uczynki: odwiodłam kumpla od wysłania do jego dziewczyny wiadomości, której na trzeźwo by żałował i przytrzymałam włosy wymiotującej, nieznanej mi lasce (kimkolwiek jesteś, to mi zawdzięczasz, że nie obudziłaś się rano z kolacją na głowie;)). Na dzisiejszych zdjęciach nieco większe niż normalnie worki pod oczami, na szczęście już jutro będę sobie mogła poleżeć.  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz